FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Frequently asked questions

Hoe moet ik mijn bestelling terugsturen?


Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop dien je dit max. 10 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te laten weten. Dit doe je door een mail te sturen naar info@wowmom.be. Wij geven je dan meer info over hoe je het pakket best naar ons terug kan sturen. De kosten van retourzending zijn steeds voor rekening van de klant. Let op! De retourzending moet binnen de 14 dagen bij ons toekomen. zo niet, kunnen we deze niet meer aanvaarden.




Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


Wij doen ons uiterste best om u bestelling zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending. Wij streven ernaar om deze binnen de 3 werkdagen te verzenden. Wanneer je bestelling verzonden is krijg je hier ook een automatische mail van. Normaal gezien wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd. Ben je niet thuis wanneer de postbode langskomt? Dan laat hij een briefje achter in de brievenbus waarmee je het pakket mag gaan afhalen op het dichtstbijzijnde postpunt.




Worden producten die uitverkocht zijn nog opnieuw aangevuld?


Dit kunnen wij moeilijk op voorhand zeggen. Sommige producten zullen inderdaad nog worden aangevuld maar omdat onze collectie zo vaak wisselt worden niet alle producten opnieuw aangevuld. Als er producten worden aangevuld communiceren wij dit altijd via onze social media kanalen facebook en instagram. Heb je vragen over een specifiek product? Mail dan naar info@wowmom.be




Ik ben niet zeker van mijn maat, wat kan ik doen?


Het is niet makkelijk om online te shoppen en zo kan je niet goed inschatten of het klein of groot uitvalt. stuur me gerust een bericht via whatsapp: 0494/10.19.51, instagram, facebook of via het tekstballonnetje hieronder op onze webshop & ik antwoord zo snel mogelijk op je vragen.





  • Facebook
  • Instagram

Contact us | Follow us

Fine & Foxy : +32 494/10.19.51